من و تو و تنهایی

تقدیم به کسی که دلم را تنها گذاشت...

من و تو و تنهایی

تقدیم به کسی که دلم را تنها گذاشت...

محتاجیم به دعا ....

سلام! 

امروز هواگرفته، مثل هوای دلم سعی می کنم خودمو بزنم به اون راه تا کسی از سر درونم با خبر نشه آخه می ترسم این بیت معروف واقعیت داشته باشه که می گه:  

رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون      

امیدوارم هیچ کس دچار این حالی که من دارم تشه دچار تردید و دو دلی، خستگی روحی ، ترس از فرداو خیلی چیزای دیگه نشه.... البته دارم یکارایی می کنم که از این احوال بد در بیام شما هم دعام کنید چون دیگه از این اوضاع خسته شدم.....

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.gholleh.blogsky.com

می گن: عشق زمینی مقدمه ای است برای رسیدن به عشق آسمانی. چرا این راه رو شروع نمی کنی؟
بیشتر از این نمی تونم در این مورد حرف بزنم؛ چون اسرار خودم فاش می شه.

هااااان ای شیطون چه اسراری هاااان
عزیزم خیلی وقته که اون راه رو شروع کردم دعام کن که موفق بشم شهرزاد جان اشکم دراومد

شهرزاد دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.gholleh.blogsky.com

صحبت از اسرار بماند برای بعد.
خوشحالم که می شنوم همسفر عزیز!

منم از حمایت تو عزیزم خیلی خوشحالم خبرای خوش تو پست بعدیم دارم حتما بخونشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد